ЕКОНОМІКА
Задоя А.О., Магдіч А.С., Задоя О.А.
Макроекономічні критерії валютно-фінансової конвергенції: орієнтири для України DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-1
Ключник Р.М., Лимонова Е.М.
Особливості дослідження бідності у країнах світу DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-2
Harmider L., Fedulova S., Bartashevska Yu., Komirna V.
Assessing the regional labor market by using data mining method: ways of effective functioning DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-3
Павловська І.Г., Хаустова В.Є., Губарєва І.О.
Вимірювання участі країн у глобальних ланцюгах створення вартості DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-4
Lingling W., Danko Yu., Artyukhov А., Dluhopolska T., Markovych I.
Marketing communication strategies of colleges and universities based on spatial and temporal distribution of students DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-5
ФІНАНСИ І БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК
Zianko V.V., Nechyporenko T.D., Waldshmidt I.M.
Adaptation mechanism of the crypto industry in the process of virtualization of financial flows DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-6
Litovtseva V.Ye., Vasilyeva T.A., Brychko M.M., Korneyev М.V.
Trust in the financial sector: a bibliometric analysis (1967–2020) DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-7
Болгар Т.М., Вареник В.М., Пестовська З.С., Міро І.М.
Інноваційні інформаційні технології у фінансовому управлінні DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-8
Strelchenko I., Koczar J., Pysarkova V.
Using cluster analysis to assess financial stability as an object l of manageria impact of regional competitive immunity DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-9
МЕНЕДЖМЕНТ І МАРКЕТИНГ
Karpenko O., Palyvoda O., Belianska Yu., Osypova Ye.
Innovative approaches to the organization of business processes of transport enterprises in the conditions of European integration DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-10
Зачосова Н.В., Коваленко А.О., Куценко Д.М.
Кадрова політика у механізмі управління економічною безпекою в умовах четвертої промислової революції DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-11
Shcherbachenko V.O., Kotenko S.I., Saher L.Yu., Shcholokova H.V.
Stakeholders’ communication in the process of innovations commercialization on the global market DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-12
Момот В.Є., Литвиненко О.М., Митрофанова Г.Я.
Зміна пріоритетів у мотивації персоналу у кризовий та післякризовий період DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-13
Мажара Г.А.
Принцип когнітивної ієрархії при прийнятті індивідуальних та колективних рішень DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-14
Іsmayilov N., Khalafova S.
The role of digital marketing in the management of library information resources DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-15
СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО
Gasimova Е.N., Mammadova L.H., Salehzadeh G.S., Huseynova N.B.
Economic dynamics of design in the context of international experience DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-16
Phan Minh Duc, Duong Ngoc Anh
Corporate social responsibility through motivating employees in typical state-owned economic groups in Vietnam DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-17
Черненко Н.О., Глущенко Я.І., Корогодова О.О., Моісеєнко Т.І.
Темпорально-ретроспективний аналіз розвитку комунального сектору та використання енергетики в ньому DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-18
Zhylenko K.M., Khalatur S.M., Pavlenko O.P., Pavlenko O.S.
Formation of macroeconomic indicators under the influence of MICE-tourism DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-19
Mahmudova I.M., Guliyev V.M., Kazimova A.K.
Development strategy and weight of the non-oil sectors in the economy in Azerbaijan DOI: 10.32342/2074-5354-2022-2-57-20